۱۳۸۹ دی ۴, شنبه

هوار به باشگاه ايل قبرس مي رود:بزرگترين اشتباهم حضور در پرسپوليس بود

هوار ملامحمد' اعلام كرد كه عقد قرارداد با باشگاه استقلال تهران نهايي نشده است و قبل از اين كه اين قرارداد نهايي شود مذاكرات از سوي اين باشگاه متوقف شد.
وي روز شنبه در گفت و گو با سايت ورزشي استاد دوحه قطر گفت : من در هفته گدشته تصميم داشتم براي نهايي كردن عقد قرارداد با تيم استقلال به تهران سفر كنم اما براي من شك و ترديد وجود داشت زيرا در تماسي كه با تهران برقرار كردم، اطلاع يافتم اين باشگاه به دليل تاخير در سفر به تهران ، به من نيازي ندارد.
اين بازيكن عراقي خاطرنشان كرد :در حال حاضر از باشگاه 'ايل' قبرس پيشنهاد دارم و با اين تيم به توافقات اوليه دست يافته ام كه پس از جام ملت هاي آسيا اين توافقات نهايي خواهد شد.
وي اظهارداشت: بزرگترين اشتباه من اين بود كه از باشگاه 'نورسيس' قبرس به تيم پرسپوليس ايران نقل مكان كردم و اعتراف مي كنم كه بهترين دوران را با تيم قبرسي پشت سرگذاشتم و با اين تيم در ليگ قهرمانان اروپا شركت كردم.
هوار ملا محمد گفت : اما پس از آن كه به تيم پرسپوليس ايران رفتم نه تنها به پيشرفتي دست نيافتم بلكه مشكلاتي براي من پيش آمد.
هوار ملا محمد بازيكن تيم ملي عراق فصل قبل در عضويت تيم پرسپوليس تهران بود كه به دليل تاخيرهاي مكرر در ورود به ايران، قرارداد وي تمديد نشد و در اين فصل نيز به رغم صحبت هايي مبني بر توافق وي با مسوولان باشگاه استقلال تهران ، اين هافبك عراقي به بهانه هاي مختلف از حضور در ايران خودداري كرد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر