۱۳۸۹ آذر ۳۰, سه‌شنبه

گزارش گل از بازگشت دايي به پرسپوليس:استخاره كرد و بعضي ها ناراحت شدند!

درست در زماني كه علي دايي از روي خون گوسفندهاي قرباني شده عبور مي كرد تا با سلام و صلوات اطرافيان به تمرين پرسپوليس بازگردد، افكار متفاوتي از ذهن او و حاضران در زمين تمرين مي گذشت.
به گزارش گل، در حالي كه در نظرخواهي برنامه نود، هواداران پرسپوليس با برتري شكننده، بازگشت او به پرسپوليس را تاييد كردند، اين واقعيت كه كمبود گزينه كاشاني را مجاب به بازگرداندن مربي مستعفي اش كرد غيرقابل انكار است.
علي دايي بعد از استعفايي كه به قول خودش به منظور قرباني نشدنش، انجام داد؛ به جمع شاگردان احساسي اش بازگشته و اين در حالي است كه در دو روز گذشته فعل و انفعالات مختلفي در باشگاه انجام شده است. دوستان نزديك به دايي مي گويند او براي بازگشت استخاره كرده و اين استخاره خوب آمده است. حتما ميدانيد كه دايي مدت هاست با افراد صاحب بصيرت در شهر قم در ارتباط است و از آنها استخاره مي گيرد. مرحوم آيت الله بهجت، قبل از فوت با استخاره هايش باعث قوت قلب دايي بود و حالا طبق شنيده ها، آيت الله وحيد خراساني، به دايي پاسخ مي دهد.
اما ديشب، در حالي كه كاشاني تلويحا تاييد كرد كه نبودن گزينه وي را به بازگرداندن دايي ترغيب كرده است، حرف هاي بازيكنان پرسپوليس بعد از بازي صبا، نشان دهنده نكات مختلفي بود. به خصوص كه بعضي از بازيكنان به شدت از دايي و ضعف خودشان مي گفتند و عده اي ديگر از اين كه بازيكنان همه توانشان را گذاشته اند اما تيم مشكل دارد و نمي دانند كه مساله از كجاست. ظاهرا در جلسه بازيكنان با كاشاني نيز اين بحث مطرح شده است و بعضي ها گفته اند كه دايي با كارهايش باعث سقوط روحي تيم شده و با اظهارنظر هايش روحيه را از ستاره ها گرفته است.
به گزارش گل ، حتي يكي دو بازيكن خصوصي تر به كاشاني گفته اند كه بازگشت دايي شان او را از بين مي برد كه اين به معناي عدم رضايت آنها از بازگشت شهريار است...
دايي كه از كانال هاي خود قطعا اطلاعات دقيق تري خواهد گرفت؛ در بازگشت با بازيكنان چگونه رفتار خواهد كرد؟ حالا همه نگاه ها به بازي سايپاست. اگر دايي از آن بازي جان سالم به در ببرد، تعطيلات از راه خواهد رسيد. زماني كه دايي بايد اصلاحات خود را آغاز كند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر