۱۳۸۹ دی ۱, چهارشنبه

سهراب بختياري‌زاده: بازيكن‌شان در تونل گفته خوب شد كه دايي خراب شد/ لعنت به اين فوتباليست‌هاي بي‌صفت

سهراب بختياري‌زاده درگير شرايط جديدي است كه در فوتبالش كمتر سابقه داشته، مصدوميت و مراقبت‌هاي بعد از آن. فيزيوتراپي و استخر و آب‌درماني اما او در بازي صبا و پرسپوليس از جايگاه بازي را تماشا كرد. مسابقه‌اي كه با نتيجه‌اي عجيب به نفع صبا به پايان رسيد.
سهراب كه در پايان بازي به جمع بازيكنان تيمش پيوست تا در جشن آنها شريك باشد خيلي هم از اين برد ذوق‌زده نبود. چرا كه طرف بازنده علي دايي بود كه يار غار سهراب در سال‌هاي گذشته است. هم‌بازي دوران متلاطم جام جهاني 2006 و صباي آسيايي. بختياري‌زاده از اينجا شروع مي‌كند كه:« شكست دادن يك آدم بزرگ مثل  علي دايي خيلي هم خوشايند نيست. دايي اسطوره فوتبال اين مملكت است و شايد برايتان جالب باشد بدانيد كه همه ما بعد از اين برد ناراحتش بوديم به خصوص بازيكناني كه در صبا كنار علي بازي كردند.»
وقتي از بختياري‌زاده در مورد شايعه‌اي كه از ناسزاي يك بازيكن پرسپوليس به دايي منتشر شده است سوال مي‌كنيم او كتمان نمي‌كند و با عصبانيت مي‌گويد:« يكي از بازيكنان تيم ما كه اسمش را نمي‌آورم توي تونل از يكي از بازيكنان پرسپوليس شنيده كه خوب شد ... علي دايي ...(كلمات قابل نوشتن نيستند). بازيكن تيم ما آمد با تعجب اين موضوع را به من گفت و از من سوال كرد كه چطور  چنين چيزي ممكن است. من واقعا با شنيدن اين كلمات تأسف خوردم آخر آدم اينقدر بي‌صفت مي‌شود؟»
بختياري‌زاده در پاسخ به اين سوال كه آيا مي‌خواهد نام اين بازيكن را به دايي بگويد، چنين جواب مي‌دهد:« فعلا پرسپوليس و دايي نياز به آرامش دارند. حالا شايد بعدا اين حرف را به او زدم. اما واقعا همه چيزهاست كه باعث شده كه مردم از فوتباليست‌ها بدشان بيايد، قبلا هر كي ما را در خيابان مي‌ديد مي‌آمد و امضا مي‌گرفت اما حالا با ديدن يك فوتباليست ملت پايشان را روي گاز مي‌گذارند و فرار مي‌كنند ...»
خيلي از صحبت‌هاي بختياري‌زاده كه با عصبانيت هم حرف مي‌زد قابل نوشتن نيست. شايد همين بخش را هم نبايد مي‌نوشتيم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر