۱۳۸۹ دی ۴, شنبه

وينكو بگوويچ: اگر ژلكومياچ نظر بدهد، دايي قبول مي‌كند؟/ نمي‌دانم رابطه مربيان در پرسپوليس چگونه است

وينكو بگوويچ روز گذشته جدال مربيان كروات به لوكا بوناچيچ باخت. تيم  او كه در يك بازي حساس در ثانيه‌هاي آخر به گسترش فولاد باخت، حالا شرايط سختي پيدا كرده هر چند كه بگوويچ به آينده اميدوار است.
بگوويچ در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌كند:«‌ ما در دقيقه 93 گل خورديم و اين در حالي بود كه نسبت به گسترش فولاد بازي بهتري را به نمايش گذاشتيم. اين بازي حالا تمام شده و من به آينده فكر مي‌كنم.» او در پاسخ به اين سوال كه قبول داريد صعود تيم شما به ليگ برتر خيلي سخت است تأكيد مي‌كند:« بله، قبول دارم. صعود به ليگ برتر مثل يك مأموريت غيرممكن است ولي در فوتبال بايد كارهاي سخت را تبديل به كارهاي آسان كنيم. الان فاصله امتيازها كم است و ما تلاش مي‌كنيم كه به يك هدف بزرگ برسيم.»
بگوويچ كه چند سال قبل در پرسپوليس مربيگري كرد در مورد اوضاع كنوني اين تيم مي‌گويد:« خوشحال مي‌شوم كه پرسپوليس نتيجه بگيرد. من بازي اين تيم مقابل سايپا را نديدم ولي شنيدم كه بازي چندان جالبي نبوده است. من نمي‌دانم بين مربيان پرسپوليس چه مي‌گذرد و اين تيم چگونه تمرين داده مي‌شود و چگونه تركيب تيم، سيستم بازي يا تعويض‌ها مشخص مي‌شود. با اين حال  اميدوارم آنها نتايج  خوب بگيرند.»
وينكو در مورد موضوع اضافه شدن ژلكو مياچ مربي كروات به كادرفني پرسپوليس مي‌گويد:« 30 سال است كه مياچ را مي‌شناسم. او سال‌ها دستيار توميسلاو ايوويچ بوده است و اخيراً هم در تيم هايدوك اشپيلت كار كرده است. موضوع آمدن مياچ به پرسپوليس مربوط به من نمي‌شود ولي نكته مهم اين است كه آيا دايي به عنوان سرمربي نظرهاي او را قبول مي‌كند؟ هميشه خيلي از مربيان كه به عنوان دستيار كار مي‌كنند در تمرين دادن، انتخاب سبك بازي يا آناليز تيم حريف نقش اول را دارند و شايد بخواهند در اين موارد حرف‌شان مورد تأييد قرار بگيرد. من نمي‌دانم كه اگر مياچ به پرسپوليس بيايد رابطه او با دايي چگونه خواهد شد و آيا سرمربي به نظرهاي دستيار خود توجه خواهد كرد يا خير. من در اين مورد نمي‌توانم توضيح بيشتري بدهم در ضمن پرسپوليس و دايي را دوست دارم و اميدوارم اين تيم نتيجه بگيرد.»‌

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر