۱۳۸۹ دی ۱, چهارشنبه

پیروزی حریف ایران در سوریه/کرار جاسم 90 دقیقه بازی کرد؛ هوار محمد 18 دقیقه

دومین دیدار تدارکاتی تیم های ملی عراق و سوریه به فاصله پنج روز از بازی نخست دو تیم، با پیروزی عراق در دقایق پایانی همراه شد.

به گزارش سایت گل، تیم ملی عراق در شرایطی به مصاف سوریه رفت که کرار جاسم بازیکن محروم باشگاه تراکتورسازی تبریز را بعد از مدت ها با پیراهن شماره 13 در ترکیب اصلی می دید. این در حالی بود که هوار ملا محمد روی نیمکت ذخیره ها قرار داشت و از دقیقه 72 جانشین یونس محمود کاپیتان عراق شد.

دیدار عراق و سوریه از ساعت 16 امروز به وقت تهران، در حضور بیش از 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه عباسیین دمشق و به قضاوت علی الصباغ داور اهل لبنان آغاز شد و با تک گل دقیقه 87 سلام شاکر مدافع پیش تاخته عراق در پی دفع ناقص توپ توسط دروازه بان سوریه به سود تیم مهمان خاتمه یافت. مدافع عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا که روز شنبه گذشته در شهر سلیمانیه عراق با گل دقیقه 86 طاها دیاب مغلوب سوریه شده بود، اکثر بازیکنان عراقی شاغل در باشگاه های خارج از این کشور را به دمشق برد تا شکست قبلی را جبران کند.

یکی از نکات جالب، حضور 90 دقیقه ای کرار جاسم بازیکن چپ پای تراکتورسازی در پست هافبک راست تیم ملی عراق و درگیری لفظی شدید وی با داور لبنانی در دقیقه 80 بود که یک کارت زرد را برای کرار به دنبال داشت.

وولفگانگ سیدکا سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال عراق که اولین حریف ایران در جام ملت های آسیا است، قبل از بازی اعلام کرد بدلیل عدم حضور برخی بازیکنان دعوت شده که با مخالفت باشگاه هایشان روبرو شده اند، تغییراتی در فهرست 23 نفره نهایی عراق برای جام ملت ها ایجاد و نفرات جدیدی را به اردو دعوت خواهد کرد که مصطفی کریم بازیکن باشگاه الشارجه امارات یکی از آن هاست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر