۱۳۸۹ دی ۳, جمعه

نمی توانم فیلم بازی کنم / شرفی: اجتماع یاوری را می پسندد و من را نه

در حالی که مربی توانمندی همچون محمود یاوری در 72 سالگی در سطح اول فوتبال ایران فعالیت می کند خیلی ها دوست دارند بدانند چرا امثال مناجاتی، شرفی، حبیبی و شاهرخی در این عرصه حضور ندارند.
اصغر شرفی در این باره می گوید:« برخی ادم ها مثل من به اصولی پایبندند که دیگران ان را به راحتی زیر پا می گذارند. من نمی توانم مثل دیگران دروغ بگویم. نمی توانم در فوتبال و برای مربیگری کردن حزب باد باشم. دروغ نمی گویم و نمی توانم دروغ بشنوم. این خصوصیات من باب میل خیلی ها نیست و جامعه فوتبالی این طرز تفکر را قبول ندارد. حالا چرا در لیگ برتر مربیگری نمی کنم تنها دلیلش این است که دوست دارم خودم باشم.نمی خواهم خودم را همرنگ جماعت کنم. اجتماع امروزی فوتبال محمود یاوری و..... را می پسندد و من را نه.»
 آیا شرفی در 68 سالگی غصه مربیگری نکردن در لیگ برتر را می خورد:« دوست دارم در لیگ برتر مربیگری کتنم اما باور کنید یک ثانیه هم غصه نمی خورم و نخواهم خورد. این قدر در زندگی بی نیاز هستم که غصه چیزی را نمی خورم. برای من اصل زندگی مهم است و در عرض زندگی کردن نه در طول. طول زندگی برای من مهم نیست بلکه عرضش مهم است. طولی زندگی کردن یعنی 200 سال عمر کردن در کنار هر آشغالی و عرضی زندگی کردن یعنی زندگی کوتاه با آدم های حسابی و راستگو. همیشه در عرض زندگی کنید»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر