۱۳۸۹ دی ۲, پنجشنبه

هميشه مسائل حاشيه اي از اصفهان بيرون مي آيد/مرفاوی :اگر نخواهند به نفع ما راي دهند فكر مي كنم ذوب آهن در فدراسيون نفوذ دارد !


پدیده بزرگ لیگ قبل از تعطیلی با "میم " آغاز می شود. این صمد مرفاوی سرمربي  مس كرمان است.کسی که برای انتقامجویی به کرمان آمد و درخشید.
 مرفاوی بعد از پیروزی مقابل ملوان با همان عصبانیت ذاتی مقابل خبرنگاران حاضر شد و از حق و حقوق تیمش گفت.صمد در جمع خبرنگاران به اعتراضات خود درباره بازي هفته گذشته اين تيم مقابل ذوب آهن ادامه داد:هنوز كميته انضباطي راي را در مورد تكليف نهايي ديدار مس و ذوب آهن صادر نكرده است و ما همچنان منتظر هستيم. ب اگر با راي كميته انضباطي، بازي مس و ذوب آهن به دليل نقض قانون تكرار نشود، فكر مي كنم كه ذوب آهن در فدراسيون نفوذ دارد.اگر نخواهند به نفع ما راي دهند فكر مي كنم ذوب آهن در فدراسيون نفوذ دارد !
 مرفاوي گفت: حق قانوني تيم مس كرمان را در آن ديدار از ما گرفتند. سرمربي تيم فوتبال مس كرمان اظهار داشت: اتفاق پيش آمده در بازي مس و ذوب آهن نگرفتن آفسايد، تشخيص ندادن خطا و پنالتي و ساير اشتباهات داوري نبود بلكه نقض قانون بود و من فكر مي كنم كه بازي بايد تكرار شود.
 وي افزود: تا روز اعلام راي صبر مي كنيم تا انشاءالله آنچه كه خواست مردم كرمان و هواداران، مبني بر تكرار بازي كه نظر ما نيز هست، انجام شود. مسوولان استان و مسوولان ورزش كرمان نيز بايد اداي حق طبيعي تيم مس كرمان را پيگيري كنند.
مرفاوي در مورد جريمه كميته انضباطي خود نيز گفت: به من گفته اند كه چون شما دستت را به ميز كوبيده اي بايد جريمه شوي.
 سرمربي تيم مس كرمان که فریاد می زد به خبرنگاران گفت: براي داوران و نماينده فدراسيون ديدار هفته گذشته تيم مس كرمان و ذوب آهن متاسفم. سليماني نماينده فدراسيون در آن ديدار به من گفت كه آن ضربه پنالتي طبق قانوني كه چهارده روز پيش به ما رسيده خطا محسوب مي شود، بعد در تلويزيون خلاف اين حرف را مي زند.  داور وسط زمين مي گويد از كمك داور و نماينده فدراسيون نظر گرفتم و آنها نيز گفتند آن ضربه خطاست اما بعد در برنامه 90 دروغ مي گويند و مي گويند ما گفته ايم بايد پنالتي تكرار مي شد.
وي با اشاره به اينكه با اينگونه صحبت ها داور آن ديدار را زير سوال مي برند، اظهار داشت: البته داور نيز مقصراست زيرا كسي كه مدير است بايد خودش تصميم بگيرد و حرف مربي حريف را نبايد گوش كند.
سرمربي تيم مس كرمان با بيان اينكه در آن ديدار متاسفانه جو نامناسبي را در اصفهان به وجود آوردند، گفت: هميشه مسائل حاشيه اي از اصفهان بيرون مي آيد.  براي چنين رفتارهايي متاسفم و اميدوارم آنچه كه حق تيم مس كرمان است انجام شود.  اگر آن بازي را مي برديم مي توانستيم به صدر جدول نزديك شويم اما براي بعضي ها حضور يك تيم شهرستاني در نزديكي صدر جدول سنگين است.
وي ادامه داد: اميدواريم با ياري بازيكنان، هواداران و مردم كرمان ديدارهاي آينده را به خوبي انجام دهيم و عادلانه و قانوني بازي ها را ببرييم نه اينكه بخواهيم با نقض قانون نتيجه بگيريم.
 وي در مورد ديدار امروز دو تيم مس كرمان و ملوان بندر انزلي هم گفت: بازي سختي را مقابل ملوان داشتيم و همچنين موقعيت هاي خوبي را به دست آورديم. سرمربي تيم مس كرمان بيان كرد: در نيمه نخست مي توانستيم كار را تمام كنيم اما موقعيت ها را هدر داديم.اما در نيمه دوم آنچه كه مورد نظر ما بود يعني حركت از جناحين و سانتر روي دروازه انجام شد و توانستيم گل را به ثمر برسانيم. دراين ديدار پس از به ثمر رساند گل باز هم موقعيت داشتيم كه متاسفانه نتوانستيم به گل تبديل كنيم و همين مسئله باعث شد ما در آخر بازي استرس ناشي از حفظ نتيجه را داشتيم.
.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر