۱۳۸۹ دی ۵, یکشنبه

جعفري: رقابت براي كسب سهميه آسيا سخت است

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: رقابت براي کسب سهميه آسيايي با توجه به امتيازات نزديک به هم، کار سختي است.

 محمد حسين جعفري درباره وضعيت کلي تراکتورسازي در نيم فصل اول اظهار داشت: در نيم فصل اول به آنچه مي خواستيم رسيديم. البته تصور بهتري داشتيم اما در مجموع راضي هستيم. در جام حذفي هم بدبياري آورديم. نزديک ترين راه براي رسيدن به آسيا جام حذفي بود که نتوانستيم از آن استفاده کنيم.
وي در مورد اينکه بابت از دست دادن جام حذفي تيم و کادرفني را توبيخ کرد يا خير گفت: جام حذفي همين است و جريمه اي در کار نبود. در اين رقابت ها کوچکترين سستي و کوتاهي باعث مي شود بازي را از دست بدهي. مقابل ملوان حملات زيادي داشتيم. اگر تيم کوتاهي مي کرد شايد ناراحت مي شدم اما قسمت نبود که توپ هايمان در اين مسابقه گل شود. البته کادرفني بايد فکري به حال پنالتي ها مي کرد. به هر حال ميزبان بوديم و مي توانستيم از شرايط استفاده کنيم.
مديرعامل تراکتورسازي در پاسخ به اين سوال که چقدر اميداور است در نيم فصل دوم بتوانند جايگاه فعلي را حفظ کنند و سهميه آسيا را به دست آورند، تاکيد کرد: همه در تلاش هستيم که اين جايگاه حفظ و بهتر شود. امتيازها در جدول بسيار به هم نزديک است و براي به دست آوردن سهميه آسيايي کار سختي داريم. ما بايد از تمام امکانات خود براي رسيدن به هدفمان استفاده کنيم.
جعفري در ارتباط با وضعيت جاسم کرار و ميزان محروميت وي گفت: جلسه اي غير رسمي با شريفي رئيس کميته انضباطي داشتيم و از او با توجه به مدارکي که داديم خواستيم اين بازيکن را ببخشد. اين اولين بار بود که جاسم کرار چنين کاري مي کرد. جاسم کرار هم با شريفي صحبت هايي انجام داده و اميدوار هستيم کميته انضباطي هر چه زودتر تکليف اين بازيکن را روشن کند.
مديرعامل تراکتورسازي در خصوص اعتراض شهرداري تبريز نسبت به پنالتي گرفته شده در دربي تبريز گفت: نظر داور به گرفتن پنالتي بود. در نيمه اول هم روي ابراهيمي ما خطا شد اما داور به جاي گرفتن خطا به بازيکن به دليل تمارض کارت زرد داد. اعضاي تيم شهرداري تبريز هم در پايان بازي مي گفتند که اين پنالتي درست بوده اما اگر به آن اعتراض دارند اين حق براي آنها محفوظ است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر