۱۳۸۹ دی ۱۰, جمعه

جعفري: به محروميت جاسم كرار اعتراضي نداريم

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: هنوز ابلاغ رسمي حکم جاسم کرار به ما نرسيده اما به اين راي معترض نيستم.

  محمد حسين جعفري درباره شرايط مالي باشگاه تراکتورسازي اظهار داشت: وضعيت خوبي نداريم و من در حال پيگيري هستم که اين مسئله را حل کنم. ما يک باشگاه خصوصي هستيم که نمي توانيم خيلي روي حمايت هاي مالي کارخانه حساب کنيم و بيشتر به دنبال کمک هاي علاقه مندان به باشگاه تراکتورسازي و ارگان هايي که قول حمايت داده اند هستيم. مطمئنم که اين دوستان تراکتورسازي را تنها نمي گذارند.
 وي درباره محروميت 5 جلسه اي جاسم کرار از سوي کميته انضباطي عنوان کرد: هنوز حکم به صورت رسمي به باشگاه ابلاغ نشده اما خود آقاي شريفي روز بازي با پرسپوليس در تبريز حاضر و شاهد قضايا بود. در جلسه اي هم که من با کرار خدمت ايشان رفتيم مستندات خود را ارائه کرديم و به طور حتم رئيس کميته انضباطي در صدور اين راي دقت داشته و من هم به اين راي معترض نيستم. دوست ندارم ديگر چنين رفتار غير حرفه اي از سوي بازيکن تکرار شود. هيچ بازيکني حق ندارد حتي اگر داور تصمیم درستي نگرفته به وي معترض شود.
 جعفري در ادامه در خصوص انتقاد به باشگاه تراکتورسازي بابت حمايت سمبليک از جاسم کرار در حالي که کار او ناپسند بوده، گفت: من هنوز هم مي گويم که اين حمايت خودجوش بود. يکي از هواداران تراکتورسازي با من تماس گرفت و چنين پيشنهادي داد و من فقط اين موضوع را به اطلاع کانون هواداران دادم و آنها خودشان هماهنگي هاي لازم را انجام دادند. باشگاه تنها کاري که کرد اين بود که با حراست تربيت بدني و يگان ويژه هماهنگي کرد تا بتوانند کنار زمين بيايند.
 مديرعامل تراکتورسازي تصريح کرد: هواداران تراکتورسازي هم مي دانند که حرکت کرار مناسب نبوده و خودم هم بارها تاکيد کرده ام که هواداران هم نبايد احساسي شده و عصباني شوند. اين مسائل فقط به ضرر باشگاه تمام مي شود.
 وي در مورد برنامه تراکتورسازي در تعطيلات نيم فصل گفت: از روز گذشته تمرينات آغاز شده و از 15 دي تيم به امارات اعزام مي شود.
 جعفري در مورد خط خوردن مهدي کياني از تيم ملي خاطر نشان کرد: با توجه به بازيکناني که قطبي در اين پست دعوت کرده بود خط خوردن مهدي کياني قابل پيش بيني بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر