۱۳۸۹ دی ۸, چهارشنبه

اختصاصي سايت گل: فيفا به فدراسيون گفت بازي ذوب آهن ـ مس را تكرار نكنيد!/ آيا فدراسيون نامه فيفا را منتشر مي‌كند

فدراسيون فوتبال روز سه‌شنبه اعلام كرد كه ديدار ذوب آهن و مس كرمان بايد تكرار شود. نكته جالب اينجاست كه فدراسيون در حكم خود اعلام كرده كه اين رأي براساس مكاتبه با فيفا اعلام شده است و فدراسيون جهاني فوتبال به فدراسيون فوتبال ايران گفته كه با توجه به اتفاقات رخ داده بايد اين مسابقه تكرار شود.
به گزارش گل، خبرهاي پشت پرده اما حاكي از آن است كه فيفا در پاسخ نامه ايران اين موضوع را اعلام نكرده كه بازي بايد تكرار شود. فيفا حتي در نامه‌اش اين سوال را مطرح كرده كه اگر اين بازي 4 ـ صفر مي‌شد. آيا باز هم آن را تكرار مي‌كرديد؟ فيفا حتي به بازي بحرين و ازبكستان اشاره كرده و گفته كه ما آن بازي را با توجه به حساسيت‌هاي زيادي كه داشت تكرار كرديم ولي بعد از حكمي كه داديم، مشكلات زيادي درون فيفا به وجود آمد.
گفته مي‌شود كه فيفا در پاسخ نامه فدراسيون فوتبال ايران اعلام كرده كه مسئولان فدراسيون بايد با توجه به آيين‌نامه و اساس‌نامه فوتبال در مورد اين مسابقه تصميم‌گيري كنند و اين در حالي است كه در آيين‌نامه بازي‌ها ماده‌اي مبني بر اينكه اين بازي بايد تكرار شود وجود ندارد.
 اين شايعات در حالي به وجود آمده كه فدراسيون فوتبال هنوز نامه ارسال شده فيفا را منتشر نكرده است. فدراسيون مي‌تواند با انتشار اين نامه تمامي اخبار موجود و شايعات اخير را نقض كند. حالا بايد ديد نامه فيفا منتشر خواهد شد يا خير. مطمئنا اگر اين نامه منتشر نشود حرف و حديث‌هاي زيادي به وجود خواهد آمد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر