۱۳۸۹ دی ۱۰, جمعه

كمالوند: قطبي كه مي‌خواست كياني را خط بزند چرا او را به قطر برد/ 5 جلسه محروميت براي كرار عادلانه است

فراز كمالوند سرمربي تراكتورسازي معتقد است كه 5 جلسه محروميت براي جاسم كرار از طرف كميته انضباطي حكم عادلانه‌اي است. او در اين خصوص به خبرنگار سايت گل مي‌گويد:«‌ 5 جلسه محروميت و همچنين يك جلسه محروميت كه حاصل از اخراج كرار بود مطمئنا براي باشگاه تراكتورسازي سنگين تمام مي‌شود. ولي اين حكم مي‌تواند عادلانه باشد و ما به رأي كميته انضباطي و آقاي شريفي احترام مي‌گذاريم.»
كمالوند در پاسخ به اين سوال كه فكر مي‌كنيد كه با توجه به حركات كرار محروميت او كم بود؟ تأكيد مي‌كند:«‌ مگر ما در ليگ برتر چند بازي انجام مي‌دهيم كه بگوييم محروميت كرار كم بوده است؟ در ضمن در برنامه نود مشخص شد كه او بازيكن پرسپوليس را نزده است، هر چند كه ابيد گفت حركات او به هيچ عنوان درست نبود و من خودم يك هفته كرار را بيرون كردم و باشگاه هم 40 ميليون تومان او را جريمه كرد.»
كمالوند در مورد خط خوردن مهدي كياني از تيم ملي مي‌گويد:«‌قطبي يك مربي است و بايد به تفكراتش احترام گذاشت ولي من يك سوال دارم. اگر قطبي قرار بود كياني را خط بزند پس چرا او را به قطر برد؟ آيا قطبي از سبك بازي و توانايي‌هاي كياني اطلاع نداشت؟ و آيا قبل از اردوي قطر نمي‌دانست كه او به دردش خواهد خورد يا خير؟ بعد از بازي كياني بدون اينكه خانواده‌اش را ببيند بلافاصله به اردوي تيم ملي رفت ولي در نهايت خط خورد و حالا بايد 20 روز روي شرايط روحي و رواني اين بازيكن كار كنيم تا به حالت عادي برگردد.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر