۱۳۸۹ دی ۸, چهارشنبه

تاج: مدیرعامل باشگاه ذوب آهن باید سریعا عذرخواهی کند

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه ذوب آهن به خاطر اظهارات روز گذشته مدیرعاملش مبنی بر شکایت به فیفا باید سریعا عذرخواهی کند. مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال که پیش از آغاز نشست کمیته فنی صبح امروز تیم های ملی در جمع خبرنگاران سخن می گفت ضمن بیان مطلب فوق در پاسخ به سئوالی در خصوص شکایت ذوب آهن به فیفا گفت: مسئولین ذوب آهن باید سریعا عذرخواهی کنند.

وی افزود: مرجع رسیدگی به این اتفاق فیفا نیست و رای صادره در خصوص تکرار بازی ذوب آهن و مس کرمان درست و منطقی بوده است به همین دلیل و به خاطر اظهارات روز گذشته مسئولان باشگاه ذوب آهن آنها باید سریعا عذرخواهی کنند. نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص صحبت های ابراهیم زاده سرمربی ذوب آهن که گفته است تکرار این بازی می تواند بدعت جدیدی را در فوتبال ایجاد کند اظهار داشت: این اشتباه داوری نبوده است در خیلی از مسابقات اشتباه داوری رخ می دهد اما زمانی که نقض قانون ایجاد می شود بازی باید تکرار شود. حساب نقض قانون را باید از اشتباهات داوری جدا دانست.

وی در پاسخ به این سئوال که شنیده می شود بحث شکایت به فیفا از سوی مسئولان ذوب آهن قطعی نبوده اما آنها این موضوع را در شرایط فعلی به صورت شفاهی اعلام کرده اند خاطر نشان کرد: امیدوارم چنین موضوعی صحت نداشته باشد اما تا همین جا هم باید آنها به خاطر اقدام اشتباهشان عذرخواهی کنند.
تاج در پایان در مورد اینکه فیفا بعد از تکرار مسابقه بحرین و ازبکستان داوران ژاپنی آن مسابقه را از لیست بین المللی خارج و برای همیشه محروم کرد، فدراسیون فوتبال در مورد اشتباه سعید بخشی زاده و داوود رفعتی چه برنامه ای دارد گفت: این موضوع در شرف بررسی است و ماموریت دوم فدراسیون رسیدگی به این موضوع است اما تا قطعی شدن نمی خواهیم آن را رسانه ای کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر