۱۳۸۹ دی ۶, دوشنبه

جعفري اعلام كرد : كوتاه آمدن وزارت صنايع و معادن !

سردار جعفري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره برنامه تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز در تعطيلات ليگ گفت: بازيكنان ما تا پايان اين هفته در مرخصي به سر مي‌برند و پس از آن تمرينات در دو نوبت صبح و عصر به مدت يك هفته برگزار مي‌شود. پس از آن اردوي يك هفته‌اي را در دوبي خواهيم داشت و در آنجا دو بازي دوستانه انجام مي‌دهيم. يكي از بازي‌هاي ما با تيم النصر دوبي است، اما حريف مسابقه دوم هنوز مشخص نيست. پس از اردوي دوبي نيز تمرينات در تبريز انجام مي‌شود تا تراكتورسازي با آمادگي كامل وارد بازي‌هاي ليگ شود.
وي افزود: 4 بازيكن اصلي ما يعني محمد نصرتي، آندرانيك تيموريان، مهدي كياني در تيم ملي ايران و نيز جاسم كرار در تيم عراق حضور دارند. لذا با برنامه‌ريزي براي حضور تراكتورسازي در تورنمنت‌هاي تداركاتي نكرديم.
مديرعامل باشگاه تراكتورسازي با اشاره به جايگاه تيمش در جدول ليگ گفت: تيم ما امسال كمترين فراز و نشيب را نسبت به سال گذشته داشت. ما تيم منسجمي ساختيم و اكنون هم امتياز تيم دوم جدول هستيم. بر خلاف مشكلات و حاشيه‌هاي كوچكي كه اطراف اين تيم بزرگ و مردمي بعضا ايجاد مي‌شد ما ايستادگي لازم را داشتيم و تقريبا بدون حاشيه خاصي 20 هفته از ليگ را سپري كرديم. هدف تراكتورسازي در اين فصل كسب سهميه ليگ قهرمانان آسياست. ما از جام حذفي كنار رفتيم، اما در ليگ شانس زيادي داريم.
وي گفت: فراز كمالوند سرمربي تيم هم اين بحث را مطرح كرده است و با توجه به شرايطي كه داريم مي‌توانيم به اين موفقيت برسيم. اكنون كه به رده‌هاي بالاي جدول راه يافتيم همه تلاش ما حفظ جايگاه است. عده‌اي كه معتقدند حاشيه‌هاي زيادي اطراف تيم‌هاي ماست نظر درستي ندارند، چرا كه اگر چنين بود قطعا تيم ما دچار مشكل مي‌شد. تنها بين سرمربي تيم با خبرنگاران برخي رسانه‌ها درگيري ‌هاي لفظي به وجود مي‌آمد كه اين موضوع هم حل شده است. كمالوند در برخي اوقات دچار استرس شده و بعضا پرخاشگري‌هايي مي‌كرد كه با او صحبت كردم و اين وضعيت روحي او هم تعديل يافته است.
جعفري با بيان اينكه بايد شرايط داوري مسابقات ليگ بهتر شود گفت: دربحث داوري فوتبال ما دو عامل مديريت و مسايل فني مطرح است. متاسفانه در بخش فني ما اشتباهات زيادي را از داوران ديديم كه اوج آن ديدار تيم‌هاي ذوب آهن و مس بود. همه مي‌گويند اشتباهات داوري جزيي از فوتبال است، اما همه دنيا به اين معتقد هستند كه اگر ليگ حرفه‌اي مي‌شود، داوري‌هايش هم بايد حرفه‌اي شود. داوريها بايد يك گام جلوتر از فوتبال ما حركت كنند تا اشتباهات به حداقل برسد. نبايد مردم فكر كنند كه داوران به نفع برخي تيم‌ها سوت مي‌زنند.
وي تاكيد كرد: در بحث مديريتي ، داوري هم مشخص نيست كه تغييرات احتمالي مي‌تواند مثمرثمر باشد يا خير. قالب كار اين است كه داوري ما هم در بخش فني و هم در بخش مديريتي بايد به سمت بهتر شدن حركت كند. ما نمي‌دانيم اگر مديريت كميته داوران تغيير كند آيا وضعيت بهتر مي‌شود يا خير.
وي در پاسخ به اين سوال كه چرا در داربي تبريز استقبال تماشاچيان زياد نبود گفت:اين داربي براي فوتبال دوستان و تماشاچيان تبريزي حساسيت زيادي ندارد، چرا كه آنها تيم شهرداري را هم دوست دارند و برخي اوقات اين تيم را هم تشويق مي‌كنند. آنها طرفدار فوتبال شهرشان بوده و از تراكتورسازي حمايت مي‌كنند. ضمن اين كه اين مسابقه در روز غيرتعطيل برگزار شد و فشردگي بازيهاي و دشواري مسير تردد استاديوم يادگار امام (ره) در حضور كمتر تماشاچيان موثر است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر