۱۳۸۹ دی ۶, دوشنبه

حميد عليدوستي: هيچ مربي‌اي قول نمي‌دهد ولي مطمئنم پيكان سقوط نمي‌كند/ ايران ابزار قهرماني در جام ملت‌ها را دارد

حميد عليدوستي سرمربي پيكان از زماني كه به اين تيم آمده نتايج خوبي گرفته است و اميدوار است كه تيمش روند رو به رشدي داشته باشد. او به خبرنگار سايت گل مي‌گويد:« تمرينات ما از شنبه هفته آينده آغاز خواهد شد و در اين مدت كه ليگ تعطيل است برنامه‌هايي داريم تا تيم به شرايط ايده‌آل برسد.»
عليدوستي ادامه مي‌دهد:«‌ يكي از برنامه‌هاي ما اين است كه آمادگي جسماني بازيكنان را بالا ببريم،‌ كمي هم در مورد مسائل فني ضعف داريم كه بايد آنها را برطرف كنيم تا به هماهنگي لازم برسيم.»

سرمربي پيكان در پاسخ به اين سوال كه ضعف‌هاي فني تيم شما چيست؟ مي‌گويد:« چند ماه است كه با پيكان كار مي‌كنم و معتقدم بچه‌ها براي پيشرفت تلاش زيادي مي‌كنند. البته تيم ما در سرعت انتقال از دفاع به حمله و برعكس ضعف‌هايي دارد و همچنين در كارهاي تهاجمي و دفاعي مشكلاتي داريم كه بايد برطرف شود.»
 او در پاسخ به اين سوال كه آيا پيكان خطر سقوط را احساس مي‌كند مي‌گويد:« ما اميدواريم نتايج بهتري بگيريم و يك جايگاه مناسب را به دست آوريم. هيچ مربي‌اي قول نمي‌دهد ولي من مطمئنم كه پيكان سقوط نخواهد كرد.»
از عليدوستي در مورد وضعيت تيم ملي هم سوال مي‌كنيم. وقتي از او مي‌پرسيم كه آيا ايران بعد از 35 سال مي‌تواند قهرمان آسيا شود اين جواب را مي‌دهد:« تيم ملي ابزار مناسب را براي موفقيت و قهرماني در جام ملت‌ها دارد، چه از لحاظ بازيكن و چه از لحاظ كادرفني. با اين حال معتقدم تيم‌هايي مثل كره جنوبي، ژاپن، عربستان و كره شمالي هم جزو مدعيان قهرماني محسوب مي‌شوند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر