۱۳۸۹ دی ۹, پنجشنبه

کعبی: تا روزی که قطبی هست بازیهای تیم ملی را نمی بینم/ لیورپول هم مانند استیل آذین بحران زده است!!

با ورود کاروان ایران به قطر بسیاری به دنبال حسین کعبی، بازیکن ریزنقش تیم ملی می گشتند اما او یکی از غایبان تیم ملی در این تورنمنت مهم است.
*این روزها اخبار و بازی های تدارکاتی تیم ملی را پیگیری می کنی؟
 -من قسم خورده ام تا روزی که افشین قطبی سرمربی تیم ملی است دیگر بازی های تیم ملی کشورم را نگاه نکنم. البته از ته دل دوست دارم تیم ملی در جام ملت های آسیا موفق شود. ولی آنقدر خاطره بد از تیم ملی با افشین قطبی دارم که اصلا دلم نمی خواهد به این تیم ملی فکر کنم.شب گذشته هم بخاطر قطبی بازی تیم ملی و تیم قطر را ندیدم. تصمیمات و رفتارهای قطبی کاملا بر روی روحیات من تاثیر منفی گذاشته است.
*دوست داشتید این روزها کنار تیم ملی باشید؟ -اگر قطبی نبود قطعا دوست داشتم کنار دوستان خوب خود در اردوی تیم ملی باشم. باز هم می گویم اگر قطبی سرمربی تیم ملی نبود به قطر سفر می کردم و به ملی پوشان روحیه می دادم. حسین کعبی عاشقانه تیم ملی کشورش را دوست دارد و حاضر است هر کاری برای تیم کشورش انجام دهد. خدمت کردن به تیم ملی برایم افتخار است ولی حیف که قطبی با تیم ملی است و من نمی توانم به دوحه سفر کنم.
*با شناختی که از فوتبال آسیا بخصوص تیم های عربی دارید فکر می کنید تیم ملی در جام ملت های آسیا نتیجه بگیرد؟
 -دیدار تیم های عراق و عربستان را بطور مستقیم شب گذشته تماشا کردم. تیم عربستان میزبان بود ولی تیم عراق فوتبال چشمگیری را انجام داد و بازی را به سود خود تمام کرد. اگر بازیکنان عراقی بدشانس نبودند تیم میهمان می توانست با چند گل حریف خود را شکست دهد. به نظر من عربستان خوش شانس بود که با یک گل نتیجه را واگذار کرد.کار تیم ملی در گروه خود در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا خیلی دشوار است. بخصوص اینکه تیم های عربی با تیم ملی ایران در رقابت تنگاتنگی هستند و همیشه برای فوتبال ایران کرکری می خوانند. تیم های عربی همیشه برابر تیم ملی ایران بازی خوبی انجام داده اند و تصور می کنم که کار تیم ملی در قطر خیلی سخت باشد.
*منظورتان این است که شانس صعود تیم ملی از گروه خود کم است؟
-روزگاری تیم ملی ایران با هر حریفی در آسیا بازی می کرد چشم بسته برنده می شد.حالا چندین سال است که اوضاع عوض شده و تیم های گمنام برابر تیم های مطرح آسیا یقه گیری می کنند. در حال حاضر تیم های هند و نپال هم به سادگی نتیجه را واگذار نمی کنند. امیدارم تیم ملی از گروه خود صعود کند ولی کارمان در مرحله مقدماتی خیلی دشوار است، از مردم عزیزمان می خواهم که برای این تیم ملی دعا کنند و رسانه ها نیز حامی تیم ملی باشند.
*از تیم فوتبال استیل آذین چه خبر؟
-خوشبختانه شرایط تیم ما خیلی خوب است و بازیکنان با انگیزه بالا تمرین می کنند. ظاهرا قسمت نیست تیم ما از بدشانسی ها رهایی یابد. متاسفانه اتفاقات بازی ها به ضرر تیم استیل آذین در لیگ برتر رقم می خورد. فکر کنم شرایط تیم در اردوی ترکیه تغییر کند و استیل آذین به جایگاه فصل گذشته خود برگردد.
 *استیل آذین در لیگ برتر ماندگار است؟ -برخلاف خیلی ها که تصور می کنند استیل آذین در پایان فصل جاری سقوط خواهد کرد باید بگویم که آقایان خیالتان آسوده باشد که تیم ما سقوط نمی کند، تیم لیورپول هم در بحران بسر می برد و فوتبال ورزش پرفراز و نشیبی است.استیل آذین در لیگ برتر می ماند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر