۱۳۸۹ دی ۱۰, جمعه

چند سئوال از فراز کمالوند؛از کرار تا کیانی و منیعی

مصاحبه سرمربی تیم تراکتور در مورد مسایل رخ داده در اطراف باشگاه تراکتور چه در مورد محرومیت جاسم کرار و خط خوردن کیانی از تیم ملی می تواند جالب توجه باشد، فراز كمالوند سرمربي تراكتور در این مصاحبه معتقد است كه 5 جلسه محروميت براي جاسم كرار از طرف كميته انضباطي حكم عادلانه‌اي است و باشگاه تراکتورسازی به این رای احترام می گذارد.
 او در ادامه این مصاحبه با اشاره به محرومیت کرار به این موضوع اشاره می کند که کرار را باشگاه 40 میلیون تومان جریمه کرده و یک هفته هم او را از باشگاه اخراج کرده است و باز در ادامه مصاحبه جالب ایشان در رابطه با خط خوردن مهدی کیانی از تیم ملی به موضوعات جالبی اشاره می کند " قطبي يك مربي است و بايد به تفكراتش احترام گذاشت ولي من يك سوال دارم. اگر قطبي قرار بود كياني را خط بزند پس چرا او را به قطر برد؟ و...."
این موضوع که سرمربی تیم تراکتور حق دارد مسایل را از دیده گاه خود در مورد مسایل اطراف تیم تراکتور بیان کند جای بحثی ندارد اما آنچه که در این مصاحبه بیان می شود را می توان از چند جهت مورد بررسی قرار داد:
1)نکته جالب توجه در مورد این مصاحبه می تواند به این موضوع برگردد که ایشان در مورد این حکم ابراز می دارند که باشگاه این بازیکن را 40 میلیون تومان جریمه کرده و باشگاه هم وی را یک هفته هم از باشگاه اخراج کرده اند! این اظهارات در حالی مطرح می شود که اولا باشگاه در رابطه با برخورد انضباطی با کرار بیانه ای را بیرون نداده و حکمی عملا از باشگاه بیرون نیامده، دوما موضوع جالب توجه در رابطه با اظهارات سرمربی تیم تراکتور در مورد اخراج کرار جاسم به مدت یک هفته از باشگاه است که این موضوع زمانی جالب توجه می شود که بدانیم بعد از ابلاغ حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت تا اطلاع ثانوی کرار از شرکت در مسابقات، این بازیکن به عراق مسافرت کرده و در اردوی تیم ملی این کشور حضور داشته که این موضوع از طرف باشگاه و مربی و سرمربی تیم تراکتور بارها در رسانه ها پخش شده است! اما سوالی که شاید یک هوادار تراکتور از خود بپرسد این باشد که اگر این برخورد با کرار از طریق باشگاه صورت گرفته، چرا تا بدین لحظه رسانه ای نشده بود و اگر کرار اینقدر مقصر بود چه دلیلی داشت مدیرعامل باشگاه در کمیته انضباطی از حق کرار دفاع کند؟ این تناقضات آشکار آیا موجب نخواهد شد از خود بپرسیم آخر کرار مقصر هست یا نیست؟ و اگر هست چرا با پیش کشیدن تصاویر برنامه نود و انتشار عکس مشت نوری بر صورت کرار می خواهیم حق را پایمال کنیم؟
2) اما نکته بسیار بحث برانگیز این مصاحبه جالب توجه بی شک برمی گردد به انتقاد کمالوند از سرمربی تیم ملی ایران، او در این مصاحبه با انتقاد از خط خوردن کیانی از لیست تیم ملی سیاست قطبی را در دعوت بازیکنان به این تیم را مورد نقد قرار می دهد . حال وقتی شاهد انتقاد سرمربی تیم تراکتور از سرمربی تیم ملی می شویم و جای انتقاد را باز می بینیم لذا سوالات خود را در مورد مسایل اتفاق افتاده از شروع لیگ در تیم تراکتور عینا ابراز می داریم، سوالی که مطرح می کنیم این است : آقای کمالوند اگر قرار بود شما رسول خطیبی، مولایی و منیعی را از لیست تراکتور در میانه های فصل خارج کنید چرا اصولا با تحمیل هزینه های آنها به باشگاه آنها را جذب تراکتور کردید؟ و چرا سپس عذر آنها را خواستید؟ می پرسیم مگر شما قبل از جذب این بازیکنان به توانایی های این بازیکنان آشنایی نداشتید که به دردتان خواهد خورد یا نه؟ حال با توجه به این که شما به عنوان سرمربی تیم تراکتور نگران شرایط روحی و روانی کیانی بعد از خط خوردن از اردوی تیم ملی هستید، می پرسیم آیا همین قدر هم نگران شرایط روحی و روانی بازیکنان جذب شده و سپس خط خورده تراکتور چون مولایی، خطیبی، منیعی و حقی پور هم بودید یا نه؟


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر