۱۳۸۹ دی ۵, یکشنبه

سیاست یک بام و دو هوای خبر ورزشی؛ فریب یا دل سوزی قضاوت با شما؟!


در اتفاقی نادر و در تاریخ روزنامه خبر ورزشی این روزنامه طی یک سیاست کاملا عوام فریبانه دست به ابتکار جدیدی زد و برای افزایش فروش خود در تبریز دست به عوام فریبی آشکار هواداران تراکتور زد.
چند روزی است که در حالی که اکثر نشریات ورزشی باخت های سرخابی تهران را بعنوان تیتر اصلی پوشش داده بودند نشریه خبر ورزشی در یک اقدام کاملا سوال برانگیز در تهران روزنامه را با تیتر دیگر به مردم می فروشد و در تبریز در یک اقدام کاملا عوام فریبانه صفحه نخست را به برد تراکتور در تهران اختصاص می دهد تا فروش این روزنامه که سابقه زیادی در ایجاد حاشیه برای تراکتور دارد فروش اش افزایش یابد و این در حالی است که این اقدام در حالی صورت می گیرد که با اینکار عوام فریبی بزرگ صورت می گیرد و سعی می شود دشمن در قالب دوست به مردم القا شود.
این سیاست در حالی در تبریز رخ می دهد که تیر اصلی نشریه مذکور در تهران چیز دیگری بود و برخلاف صفحه اول که در همه جای ایران به جز تبریز با تیتر " می خورن 4 تا 4 تا " بر روی دکه های تهران و سایر شهرستانها می رود ولی در تبریز این روزنامه با همان محتویات تهران که بیشتر اش مطالب مربوط به باخت های تیم های تهرانی اختصاص دارد با صفحه اول و تیتر دیگر در تبریز " خیز بلند تراکتور برای آسیا "  بر روی دکه ها رفته است که نشان می دهد این روزنامه سعی دارد وقایع را وارونه نشان دهد و این در حالی است که سیاست یک بام و دو هوای این روزنامه در حاشیه سازی، انتشار اخبار کذب و . . .  همگی این سیاه کاری ها در رزومه این روزنامه برای تراکتور و آذربایجان ثبت شده است اما سوالی که مطرح است این است که چرا بعضی ها دوست دارند دشمن را در قالب دوست به هواداران میلیونی تراکتور القا کنند؟ به نظر می رسد این سیاست یک بام و دو هوای که بعضی ها سعی دارند با این کارها در تبریز و آذربایجان به نام هواداری انجام دهند سودای جز عوام فریبی هواداران تراکتور در سر ندارد که آخر سر با شکست مواجه خواهد شد.
به نقل از: anti-tractoriha.blogfa.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر