۱۳۸۹ دی ۱۰, جمعه

مهدي كياني: فكر مي‌كردم بتوانم به تيم ملي كمك كنم


مهدي كياني هافبك تراكتورسازي تبريز يكي از 4 بازيكن خط خورده از اردوي تيم ملي بود كه با ناراحتي اردوي ايران را در قطر ترك كرد. هر چند او توسط افشين قطبي خط خورد ولي ترجيح داد چندان عليه اين مربي موضع نگيرد.
كياني در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل، در مورد خط خوردن از تيم ملي حرف‌هايش را اينگونه آغاز كرد:« نمي‌دانم چه بگويم ولي اتفاق خوبي نبود. فكر مي‌كنم اين درست نبود كه وسط اردو خط بخوريم و بهتر بود كه بعد از پايان اردو چنين تصميمي مي‌گرفتند. من زحمت خودم را كشيدم و فكر مي‌كردم بتوانم به تيم ملي كمك كنم ولي سرمربي تصميم ديگري گرفت و من به آن احترام مي‌گذارم. ما ناراحت بوديم ولي ديگرچاره‌اي وجود ندارد.»
او ادامه مي‌دهد:« من در اوج آمادگي بودم و تمرينات خيلي خوبي داشتم ولي معتقدم قطبي اول بايد ما را امتحان مي‌كرد و بعد تصميم مي‌گرفت تا 4 بازيكن را خط بزند. بازي با ارتش قطر نمي‌توانست ملاك باشد ولي با اين حال حتما حكمتي بوده كه خط خوردم و براي تيم ملي آرزوي موفقيت دارم.»
او در پايان در مورد وضعيت تراكتور مي‌گويد:«‌ما در نيم فصل دوم در خيلي از بازي‌هاي حساس ميزبان هستيم و هدف‌مان اين است كه با حمايت تماشاگران سهميه ليگ قهرمانان آسيا را به دست بياوريم. اردويي هم در  امارات خواهيم داشت تا با آمادگي كامل وارد ليگ شويم.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر