۱۳۸۹ دی ۱۰, جمعه

کرار: می خواهم زودتر برگردم/ تیم دومم ایران است

كرار جاسم، هافبك عراقي تيم تراكتورسازي كه در ديدار با پرسپوليس به دليل با هافبك اين تيم و كمك داور بازي درگير شده بود،5 جلسه از بازي براي تيمش محروم شد و بايد جريمه ده ميليون توماني را هم بپردازد. او اميدوار است كه تبريز‌ي‌ها محروميتش را كمتر كنند.
 كرار مي‌گويد:«انتظار نداشتم 5 جلسه‌ محروم شوم. من در درگيري‌هايي كه به وجود آمد، خيلي مقصر نبودم.فكر مي‌كنم محروميت پنج جلسه‌اي براي من زياد است. من براي جريمه ده ميليوني چندان اعتراضي ندارم و فقط می خواهم زودتر به میادین برگردم و دوران محرومیتم زودتر تمام شود. »
 كرار كه در اردوي تيم ملي عراق است، توضيح مي‌دهد:« در مدت حضورم با تمام وجود براي تراكتور بازي كرده‌ام. درحال حاضر هم در اردوي آمادگي تيم ملي عراق حضور دارم. با اين وجود اميدوارم كميته انضباطي به خاطر مردم تبريز هم كه شده در حكم پنج‌جلسه محروميتم تجديد نظر كند، تا من بتوانم دوباره در خدمت تيم و هوادران پورشور تبريزي باشم.»
 وی در مورد بازی مقابل تیم ملی ایران می گوید:« من بعد از تیم ملی کشورم طرفدار تیم ملی ایران هستم اما چون در حال حاضر پیراهن تیم ملی عراق را بر تن دارم با تمام وجود برای این تیم بازی می کنم و برای تیم ملی ایران هم آرزوی موفقیت دارم.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر