۱۳۸۹ دی ۵, یکشنبه

واکنش سپاهان به اظهارات فولادی ها: متاسفیم دوستان اخلاق مدار که خویشتن داری خود را از دست می دهید!

باشگاه سپاهان به اظهارات سرمربي و برخي مسئولان تيم فوتبال فولاد خوزستان كه پس از ديدار اين دو تيم عنوان شد، پاسخ داد. پس از ديدار تيم‌هاي سپاهان و فولاد در هفته بيستم ليگ برتر که با حواشي زيادي برگزار شد، مسئولان و مربيان فولاد صحبت‌هايي را مطرح كردند و روابط عمومي باشگاه سپاهان نيز در واكنش به اين اظهارات بيانه‌اي صادر كرد. متن اين بيانيه به شرح زير است:

"استفاده از عباراتي همچون دست‌هاي پشت پرده و اشتباهات داوري و ... به واژه‌هايي تكراري و توجيه‌آميز براي شكست تيم‌ها تبديل شده است. در شرايطي كه تيم فوتبال سپاهان به استناد بررسي هاي كارشناسي شده در برنامه هاي ورزشي تلويزيون در هفته‌هاي اخير از اشتباهات غير عمدي داوري متضرر شده، اما به دور از هر گونه غوغا سالاري و اهانت، در نامه هايي با حفظ ادب و اخلاق شكايت خود را مكتوب به كميته داوران ابراز داشته است.
در آن سو متاسفانه پس از ديدار تيم‌هاي فوتبال سپاهان و فولاد خوزستان كه در هفته بيستم رقابت‌هاي ليگ برتر باشگاه‌هاي ايران با پيروزي 3 بر 2 تيم اصفهاني به پايان رسيد، موجي از حملات و توهين‌هاي مسئولان محترم تيم فولاد خوزستان را به تيم سپاهان و تيم داوري اين ديدار شاهد بوديم. هر چند يكي از مديران ارشد فولاد خوزستان به تلاش سپاهان تا لحظه پاياني و ناراحتي خود بابت از دست رفتن پيروزي فولاد خوزستان در لحظات پاياني اعتراف فرموده و خود تيم خوزستاني را مقصر عدم حفظ نتيجه دانسته، اما همچنان سخنان سرمربي و مسئولان فولاد به گونه‌ايست كه باعث شود واكنش و پاسخ ما را در پي داشته باشد.

سخن از وقت اضافه بي حد و حصر براي اين بازي شده است. وقت اضافه اعلام شده از سوي تيم داوري 5 دقيقه بود و گل سوم سپاهان در دقيقه 5:30 به ثمر رسيد. دوستاني كه در اين مورد اظهار نظر مي‌كنند توجه ندارند كه وقت اضافه نيز مي تواند به دنبال خود وقت اضافه داشته باشد، به خصوص كه فولادي ها در وقت اضافه ديدار دست به يك تعويض زدند و گل دوم سپاهان نيز در دقيقه 93 بازي به ثمر رسيد و اين موضوع باعث شد تا شروع مجدد اندكي وقفه ايجاد شود و داور به درستي ثانيه‌هايي بيشتر را براي وقت اضافه در نظر گرفت.
سلامت و درستي گل دوم سپاهان نيز كه به اعقاد مسئولان فولاد مشكوك به آفسايد بود هم به استناد فيلم هاي تلويزيوني موجود كه عكس هاي آن نيز برگرفته از تصاوير شبكه پنج اصفهان در سايت باشگاه منعكس شده است، مورد تاييد است.
متاسفيم كه دوستاني كه به حق از چهره هاي اخلاق مدار فوتبال ايران هستند به خاطر باخت در ثانيه هاي پاياني خويشتن داري خود را از دست مي دهند و به استناد شنيده ها بر زبان آوردن هر تهمت و سخني را براي خود روا و مجاز مي دانند.
اين بزرگواران را به خويشتن داري و مشاهده كامل فيلم اين بازي دعوت مي‌كنيم و براي تيم ارزنده فولاد و مردم با شرافت خوزستان آرزوي موفقيت داريم. "

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر