۱۳۸۹ دی ۷, سه‌شنبه

عبداللهي: حركت هواداران تراكتوسازي تاثيري در تصميم كميته انضباطي ندارد

عضو کميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: حرکت حمايتي هواداران تراکتورسازي براي جاسم کرار تاثيري در تصميم ما ندارد.


  حسين عبداللهي در مورد حمايت هواداران تراکتورسازي از جاسم کرار و درخواست آنها از کميته انضباطي براي کاهش محروميت اين بازيکن اظهار داشت: يقينا چنين کارهايي که براي حمايت از بازيکنان در قبال خلافي که مرتکب شده اند صورت مي گيرد تاثيري در تصميمات کميته انضباطي ندارد. مهم نوع تخلفي است که صورت گرفته و بايد مورد بررسي قرار گيرد. در خودجوش بودن اين حمايت هم شک و شبهاتي وجود دارد.
وي با بيان اينکه کميته انضباطي هر حکمي بدهد ممکن است اين شائبه پيش آيد که تحت تاثير حرکت هواداران تراکتورسازي قرار گرفته، عنوان کرد: به همين دليل مخالف چنين حمايت هايي هستيم. جاسم کرار در کميته انضباطي حاضر شد و قسم خورد که به قصد توهين به سمت داور نرفته و فارسي بلد نيست اما تصاوير ضبط شده عصبانيت او را نشان مي دهد. معمولا وقتي چنين اتفاقاتي رخ مي دهد هيچ بازيکني به گردن نمي گيرد که حرفي زده يا حرکتي انجام داده است.
عضو کميته انضباطي در مورد پرونده ديدار مس و ذوب آهن نيز گفت: در حال جمع بندي نهايي در مورد اين پرونده هستيم. از استخوان خردکرده هاي فوتبال مثل تاج، نبي، ابهران، فنايي، محصص و ... دعوت به عمل آورديم و نظراتشان را جويا شديم. کسي را از طرف دو باشگاه احضار نکرديم چون لازم نديديم و به زودي راي اين پرونده صادر مي شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر