۱۳۸۹ دی ۷, سه‌شنبه

مرفاوی: فدراسیون خودش را شرمنده تاریخ نکند! نصیرزاده برای خودش نظر داده است!!

 صمد مرفاوی در حالی تعطیلات بلند مدت بین فصل لیگ برتر را آغاز می کند که هنوز استرس تصمیم نهایی فدراسیون فوتبال در رابطه با نتیجه بازی تیمش برابر ذوب آهن را در دل دارد. هرچند که طولانی شدن قضیه او را نیز خسته کرده است اما سرمربی مس همچنان با دقت فراوان اخبار راجع به این قضیه را دنبال می کند. مرفاوی پس از صحبت های شریفی رئیس کمیته انضباطی همچنان تکرار بازی را حق تیم خودش می داند!
_ ظاهرا قرار نیست ماجراهای بازی تیم شما برابر ذوب آهن تمام شود؟ 
خود من هم از این وضعیت خسته شده ام چه رسد به مردم! قضیه حالت فرسایشی به خود گرفته است و من منتظر هستم تا ببینم مسئولین باشگاه در نهایت چه اقدامی را انجام خواهند داد.
 _ شخصا دیگر دنبال ماجرا را نمی گیرید؟
تا جایی که به من مربوط می شود من اقدامات خودم را انجام داده ام. تیم مال من نیست و این مسئولان باشگاه هستند که دیگر نباید اجازه دهند در این مرحله حق مردم کرمان ضایع شود.
 _ اما صحبت های رئیس کمیته انضباطی چندان به نفع تیم شما نبود!
 فدراسیون فوتبال برای تصمیم گیری در ماجرای مس و ذوب آهن در بوته آزمایش قرار دارد. آن ها اگر به گونه ای تصمیم بگیرند که با منطق جور نیاید نه فقط جواب کرمانی ها که باید جواب کل فوتبال ایران را بدهند چراکه به شدت زیر سوال می روند.
_ برخی ها معتقدند که اعمال نفوذها در فدراسیون فوتبال زیاد است شما به این امر اعتقاد دارید؟
 تا زمانی که فدراسیون تصمیم نهایی اش را برای این مسئله اعلام نکند نمی توانیم درمورد آن به صراحت صحبت کنیم. به شخصه امیدورام کمیته ای که برای این موضوع تشکیل شده است به گونه ای تصمیم نگیرد که بعدا شرمنده تاریخ شود.
_ هوشنگ نصیرزاده معتقد است تکرار بازی باعث یک بدعت بد در فوتبال ایران می شود!
بدعت بد این است که یک امر خلاف مقررات را جا بی اندازیم. طبق تمام قوانین دنیا بازی باید قانونا تکرار شود. انجام قانون بدعت بد است یا محروم کردن یک تیم از حقش؟! ضمن اینکه نصیرزاده یک نظر برای خودش داده است و اصلا وجاهت قانونی ندارد!
 _پس تحت هر شرایطی اگر تصمیم علیه شما باشد نمی پذیرید؟!
 گفتم تصمیم باید ادله منطقی داشته باشد. آن ها با دلایل منطقی و محکمه پسند به ما بگویند که حق شما نیست بازی تکرار شود ما می پذیریم!
 _ در آخر از تیم ملی هم بپرسیم. ظاهرا ناراحت بودید که از مس بازیکنی در تیم ملی نیست. با این حساب شانسی برای موفقیت تیم ملی قائل هستید؟ فقط می توانم بگویم تیم ملی با عدم دعوت بازیکنی از تیم ما بیشتر از مس ضرر کرد. چراکه ما بازیکنان شایسته ای داشتیم که می توانستند به قطبی کمک کنند که حالا با خود ما تمرین می کنند. به هر حال من فکر می کنم تیم ایران می تواند در قطر نتایج خوبی بگیرد و برای موفقیت تیم قطبی شانس زیادی قائلم.تکرار بازی را حق تیم خودش می داند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر