۱۳۸۹ دی ۹, پنجشنبه

3 امتياز براي گسترش فولاد تبريز


هفته یازدهم مسابقات لیگ دسته اول با برگزاری پنج بازی شروع شد و در مهم ترین بازی این هفته تیم صدرنشین تربیت یزد به مصاف همیاری اراک رفت و در خانه با نتیجه صفر- صفر متوقف شد. تربیت یزد به رغم کسب هفتمین تساوی فصل همچنان در صدر باقی مانده است و البته بعید به نظر می رسد مدعیانی چون نفت مسجد سلیمان و مقاومت سپاسی شیراز در بازی فردا اجازه بدهند این تیم به صدرنشینی شان ادامه دهد.
در دیگر دیدار گسترش فولاد تبریز موفق شد با یک گل سپید رودرشت را در خانه شکست دهد. تک گل گسترش را رسول خطیبی به ثمر رساند. گسترش فولاد با این برد موقتا به رده پنجم گروه ب رسید. پیام مخابرات شیراز و داماش لرستان به تساوی یک- یک دست پیدا کردند تا باز هم در جدول در همسایگی یکدیگر قرار گیرند.
 آلومینیوم هرمزگان با تک گل محمود تیغ نورد توانست نساجی را شکست داده و 20 امتیازی شود و به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم گروه ب قرار گرفت. شاگردان یحیی گل محمدی با این باخت در رده چهارم باقی ماندند و نتوانستند به جمع مدعیان بازگردند. در آخرین دیدار این هفته تیم مس سرچشمه رفسنجان با 2 گل شیرین فراز کرمانشاه را شکست داد و صدرنشین گروه ب شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر