۱۳۸۹ دی ۱۱, شنبه

كمالوند: وضعيت مالي خوب نشود كاري از دست من ساخته نيست

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: از اکنون به مسئولان باشگاه هشدار مي‌دهم وضعيت‌ مالي خوب نشود کاري از دست من ساخته نيست.


  فراز کمالوند در مورد شرايط تراکتورسازي اظهار داشت: تمرينات را شروع کرده ايم اما خودم به دليل سرماخوردگي دو روز است که در تمرين حاضر نشده ام. تمرين را در شرايطي آغاز کرده ايم که وضعيت مالي باشگاه خوب نيست. شماري از بازيکنان و کادرفني نه تنها مطالبات فصل جاري را در دريافت نکرده اند بلکه از فصل گذشته نيز طلب دارند. من هنوز طلب سالي که تيم در ليگ دسته اول بود را دارم. کجاي دنيا ديديد که يک مربي بعد از سه سال هنوز طلبکار باشد.
وي افزود: به دليل اينکه تيم مردمي است و هواداران هميشه حمايت مان کرده اند صحبتي نکرده ايم. بازيکنان هم از اين اخلاق ها ندارند که بخواهند تمرين را تعطيل کنند اما سکوت هم حدي دارد.
سرمربي تراکتورسازي ادامه داد: آقاي جعفري زحمت خود را مي کشد اما او تنهاست. مسئولان استان بايد پيش قدم شوند. بازيکنان ناراحت هستند و چون ابتداي فصل با خودم طرف بودند و روي حرف من با تيم قرارداد بسته اند اکنون مدام به من زنگ مي زنند و مشکلات مالي خود را بازگو مي کنند. حق هم دارند چون همه امورات ما از اين راه مي گذرد و منبع درآمد ديگري نداريم.
کمالوند با بيان اينکه کاش رقم هاي واقعي که بازيکنان قرارداد بسته اند منتشر شود، گفت: من دوست داشتم مبالغ قرارداد مشخص مي شد تا هواداران تيم بدانند بازيکنان با چه ارقامي در حال بازي هستند و نتايج خوبي هم گرفته اند. ما مثل تيم هاي متمول قرارداد 500 ، 600 ميليوني امضا نکرده ايم. من به مسئولان هشدار مي دهم که اگر اين وضعيت ادامه پيدا کند ديگر از دست من کاري ساخته نيست.
وي تاکيد کرد: موفقيت يک تيم فقط مربوط به امور فني نمي شود. وقتي بازيکن انگيزه نداشته باشد من مربي نمي توانم کاري کنم. نمي خواهم خودم را با کسي درگير کنم و فقط واقعيت هاي تيم را مي گويم.
سرمربي تراکتورسازي در ادامه درباره خط خوردن مهدي کياني از تيم ملي گفت: اين هم يکي ديگر از مواردي است که من روي آن بحث دارم. افشين قطبي اگر اين چهار بازيکن خط خورده را ديده بود و مي دانست به کارش نمي آيند چرا آنها را خسته و بدون استراحت به قطر برد ولي اگر مي خواست آنها را آزمايش کند چرا در اين دو بازي از آنها استفاده نکرد و بازي نکرده خط شان زد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر