۱۳۸۹ دی ۷, سه‌شنبه

سومين مديرعامل در راه استيل آذين

هدایتی خبرداد؛ به زودی مدیرعامل جدید باشگاه استیل آذین معرفی می شود مالک باشگاه استیل آذین از انتخاب قریب الوقوع مدیرعامل این باشگاه خبر داد. حسین هدایتی در گفت وگویی کوتاه با سایت رسمی باشگاه استیل آذین، درباره جلسه هیات مدیره این باشگاه گفت:«جلسه بسیار خوبی را برگزار کردیم و برنامه های پیش روی باشگاه را مورد بحث و بررسی قرار دادیم تا در نیم فصل دوم با چهره ای بهتر و قدرتمندتر در لیگ برتر ظاهر شویم.»
 وی در مورد انتخاب مديرعامل جديد تيم ادامه داد:« در این جلسه با توجه به صحبت هایی که مطرح شد، مقرر گردید که به زودی مدیرعامل جدید باشگاه استیل آذین با تایید اینجانب و اعضای محترم هیات مدیره معرفی شود تا انجام امور جاری باشگاه را برعهده بگیرد.نام مدیرعامل باشگاه را به زودی و پس از تصمیم گیری نهایی در جلسه هیات مدیره از طریق سایت رسمی باشگاه اعلام می کنیم.»;
 با انتخاب مديرعامل جديد باشگاه استيل آذين با انتصاب سه مديرعامل در طول يك فصل ركوردي جالب توجه از خود به جاي خواهد گذاشت.
همچنين در جلسه هيات مديره کادر فنی باشگاه به منظور خروج از بحران و رفع مشکلات این تیم در نیم فصل دوم با هماهنگی علی پروین برنامه تمرینی و همچنین درخواست هایشان را برای نیم فصل دوم لیگ برتر به مسئولان باشگاه استیل آذین اعلام کردند تا در صورت تایید، تمرینات استیل آذین طبق این برنامه پیگیری شود. قراراست این برنامه در جلسه ای میان کادرفنی واعضای هیات مدیره بررسی و در صورت تایید علی پروین اجرا شود. تمرينات استيل آذين از روز شنبه آغاز خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر